2014. január 23., csütörtök

Tények tükrében


"Nemrég nagy vihart kavart a Széchenyi téri bódék ügye".:
Akkor ez a mondat igaz!... 

"Átlátszó volt az adventi vásár körüli politikai műbalhé, de a megrendelőnek és a publikumnak cirkusz kell." 
Magyarázat: Meggyőződésem, hogy műbalhé volt, a szervező a bódék ügyében az a Fideszhez közel álló cég, aki nyáron is szervezett. A bódékat a Moriani Consulting Kft intézte, ugyan ez a cég – számos másikkal egyetemben – támogatók között szerepel az Ízek korok hangulatoknál (http://izekkorokhangulatok.hu/szponzor.html

"Ezt szokta meg Meggyestől - meg a Bikinit és Bayer Zsoltot"
Akkor ez is igaz…

Bikini zenekar mindig megjelent, ha Meggyes el akart adni valamit: emlékezzünk ugye a Meggyes melletti szimpátia tüntetésre? Akkor ki volt a fellépő zenekar szintén? Nem a Bikini? A különböző Fidesz rendezvényekbe csomagolt erőlködésük maga volt az átlátható bunda. Ha Esztergom ételét keresték, ha méregdrága borokkal itatták a királyvárosiakat: mindennek politikai felhangja volt. Mindegyik rendezvényen Völner Pál, a Fidesz országgyűlési képviselőjelöltje vállalt valamilyen szerepet. 

Ne mondja senki, hogy tévedek, amikor Zoltai Dániel - Pál György barátai a szakács zsűriző séfek, Völner Pál pedig a díjátadó. Bizony, a zsűrivel ott sétált P. Gy, és Z. D., (Fidesz) ott borozgattak… (http://izekkorokhangulatok.hu/hirek_mag.html itt szerepel Völner, mint zsűri…akkor sajnos mégis van ebben kőkemény politika…)

 Van politikai felhangja ez után, vagy tényleg én vagyok a „fasz”? Meg is jutalmazták egymást, kihozták szeptember 6-án, hogy Esztergom étele: Mátyás király kedvence. http://www.hidlap.hu/news/view/elkeszult-esztergom-etele-fotogaleria Én itt egy tévedést elkövettem, ezért elnézést kérek! Nem írtam le az ételnek - amely. biztos vagyok benne, hogy a legfinomabb volt - a teljes nevét. Az elnevezésével, történetével volt bajom, nem az ízével és készítőivel. De a szervezőkkel, a pártatlanságukkal és hozzáértésükkel igen. Ezt következetesen fenntartom! A saját reklám, valahol provokáció volt, azért Esztergom ilyen város lett, erről szólt ez az írás. De nem én tettem ilyen gyanakvóvá, beteggé! Talán szerencsésebb lett volna sok mindent máshogy csinálni, pl. kihagyni a politikát! Ez a jövőre jó tanács! 

Üdvözlettel: 
Kovács Géza 
2014. január 24.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése