2014. január 23., csütörtök

Esztergom, ne hagyd magad!


Négyévente, ahogy jönnek az országgyűlési választások, valahogy mindig szembekerülök a hatalomban lévőkkel, és azokkal, akik oda igyekeznek. 

A napokban rám ugrottak a magukat párt-baloldalinak hirdetők, aztán a jobboldaliak. Vagy fordítva volt? Már magam sem tudom. Semmi komoly bajuk nem volt szerintem, csak ilyenkor már nem szabad olyan dolgokról beszélni, ami érzékenyen érinti őket. Meg szeretnék mondani, miképpen gondolkodjak, mit írjak, mondjak! 

Esztergom zsíros falat, amire kivetették a hálójukat, újra jönni szeretnének, rég volt 2010 és előtte, amikor 11 évig szabadon rabolhattak! Ez nem fog menni, ahogy az én be- és megtörésem sem! Ez egyetlen rendszernek, egyetlen párt senkiházi alakultnak, de még Meggyes Tamásnak sem sikerült! Senkinek nem vagyok csicskása, sok gumigerincű emberrel szemben én nem függők sem politikailag, sem gazdaságilag senkitől! Ráadásul félsz sincs bennem, vaj a fülem mögött főleg nincs, így szabadon rajzolhatom Esztergom céltáblájára azokat, akik azt gondolják: most újra lenyúlják! … 

Nem tartozom a pártokhoz, kiskirályokhoz, hiába voltam feltüntetve anno városi hálózati térképen tévesen. Meggyőződésem van, sziklaszilárd, és minél jobban rugdosnak, annál jobban acéloznak engem. Hát akkor gyerünk hölgyeim, uraim, de akkor is kimondom: ESZTERGOMBAN 2010-ben az erkölcs és a gerinc legyőzte a gazdasági és politikai fertőt, de 2014-ben szintén ez lesz a kérdés! Ne üljünk fel 1-2 csili-vili szobortendernek, pár pályázatnak, legyünk következetesek! 

Vigyük végig, amit elkezdtük! Nézzünk körül: ezek nem változtak, ugyanúgy Meggyes emberei, ráadásul a módszereik is a régiek! 

Aki mást mond, az félrevezetett vagy hazudik! Esztergom, ne hagyd magad… 

Kovács Géza 
2014. január 23.

1 megjegyzés: