2014. január 7., kedd

Köszöntelek a blogomon!

Hát újra belevágok…

Tudom: sajnos. Ez van. Ne haragudjál! Megint, mindenért én vagyok a hibás. Én tettem tönkre, én loptam el, én miattam nem működik semmi. A szemét, a felfordulás, a rendezetlenség, a teljes káosz csakis miattam lehet! Még azért is én vagyok a hibás, hogy reggel túl későn kell fel a nap és hamar nyugszik. A közvilágítás hiányában nem láthatod a nem járó helyijárat menetrendjét, engem okoljál! Bátran! Nem nyertél a tippmixen, munkahelyeden megint nem kaptad meg a Téged megillető bért? Gond van a magánéleteddel? Fogjad rám, biztos én voltam az ártó.

Ez Esztergom, ez a mi városunk, ahol nincs tükör! Nincs felelős, nincs bűnös, ahol mindenki csak áldozat, szenvedő, kihasznált és becsapott.

Hát én annyi mindent vállaltam már, hogy ez is jöhet. Ide nekem: kell, bevállalom, elvégre a volt „atyaúristen” is ezt mondta:

Mindenről én tehetek! A karaktergyilkosa.

-Vagy mégsem? Ezt döntse el Esztergom. Jó olvasást!

Kovács Géza

2014. január 7.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése