2014. január 13., hétfő

Mézes málna

Mai esztergomi tapasztalat: rájöttem, a tea, unikum és bacardi után, hogy Esztergom itala a mézes málnapálinka, ami kurva finom. Megittunk belőle egy nyertes tippmix-nyit, de legalább győzött a Manchester United, ami feltöltötte a zsebünkből a mézes málna kieső hiányát. 

Közben néztem az esztergomi fiatalok optimista és értelmes pofáját. Rájöttem: ez inkább hó végi, mint hó eleji ábrázat: olyan keserű hányásszerű. 

Zöldgyík, Deja vu, Zaki, Kaleidoszkóp, Online, Zaki, Deja vu … Ittatok már ennyit alvás helyett? Nekem is fárasztó, de értetek - Bejó helyett - bármire képes vagyok. Ráadásul - mert nem a rendszer része vagyok - mindenről én tehetek! 

Megmondom őszintén, néha letolhattátok volna undorító pofátokat a pulthoz, mikor fizetnünk kellett. Nem könyv, nem Zsenti, és nem is sakk, ígéret ellenére ez maga a látlelet, hogy miképpen viselkedtek Ti. 

Rájöttem: ez a Ti világotok. A mézes málna oly szeretettel és finomsággal töltötte el a szívemet, hogy legszívesebben keblemre öleltelek volna benneteket. De Ti esztergomiak még mindig alszotok és azt gondoljátok, mindenről csak én tehetek.

Kovács Géza

2014. január 12

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése