A blogomat sokan olvassák, olyanok is, akik rühellnek. Nem
kicsit, indokolni ész-szerűen nem tudja miért, a magyarázat meg közismert. Az új
erőszakos feudalizáló arisztokráciához tartozik, de azt nem a tehetségének
köszönheti, hanem a nemzeti dohány vagy föld mutyinak, esetleg pártüzlet
tulajdonos. Az is lehet, hogy Völner, Meggyes, stb., farvízén lévő „egyszerű” megélhetési.
Igen, tudom, ezek szemében én lázítok, mert az igazságról írok. A korrupcióról,
az igazságtalanságokról és nem tagadom: várom az elszámoltatást, amikor
mindenért-mindenkinek felelnie kell!
Azokat a politikusokat elsősorban el kell számoltatni, akik
meglopták a bizalmunkat. Véleményem szerint azok a legnagyobb tolvajok!
A 2009-es menetrendváltáskor megszüntették a
személyforgalmat Esztergom-Almásfüzitő között, amit egy évvel később
visszaállítottak politikai okokból, de elég mihaszna módon.
Az esztergomi vonat eljut Komáromig, de jelenleg két (!) pár
személyvonat fordul Komárom és Esztergom között, az egyik hajnalban, a másik
kora délután. Az a kettő sem akkor megy persze, amikor kellene, ezért ez így,
ily módon: teljesen felesleges. A menetrend agyrém, pedig egy kincs van a kezünkben.
Nem arról írok, hogy ezt a vonalat, be kellene zárni! Arról gondolkodok, hogy
életet kellene bele lehelni, kb. hat-nyolc pár vonattal.
Szombaton vonatra szálltunk Esztergomban. Időre mentünk,
sakkversenyre. Jó, ha mindenki tudja: nem csak az Esztergom-Budapest vonal
ultragáz, hanem az Esztergom-Komárom is. Igen, ennek a két (!) pár
személyvonatnak közlekedését sem tudja biztosítani a MÁV. Jól szerezve, 25
percet hagyunk rá a közlekedésünkre, de 8 km-t leutazva borul minden, hiszen 30
percet állunk Táton, mert nem csukódik az ajtó. Amelyik nem zárul, az mellett
egy másik leragasztva, mert az meg eleve nem nyílik. Csillogó piros Desiro,
vadiújnak tűnik az átlagnak. A nyílt pályán a kalauz és a mozdonyvezető neki
áll szerelni. Csavarhúzóval, fogóval. Úgy tudom, Esztergom állomására minden
este érkezik szerelő, hogy lábra állítsa reggelre az itt alvó járműveket. Főleg
télen vannak nagy gondok. Botrány. Szakértői vélemény szerint a Desirok akkor
hulladékok voltak, amikor megvették. Kívülről szép, de romhalmaz, valaki ebből
a közbeszerzésből, milliárdos lett. A Desirok Athénben a 2004-es Olimpián kifutották
a lelküket és nincs hozzá normális szervizelés. Állítólag még a Siemensnél
ajánlott kenőanyagot is megspórolják, ellopják! Ne magyarázkodjon senki, ez
így, ilyen módon: alibi közlekedés, felesleges. Az Esztergom-Komárom vonal
egyszerűen kampány pártmutyi.
Völnerről látom a képeket a libádi, felvidéki bálon. Jól érzi magát, elégedettnek tűnik magával, zajlik az Úri muri, az esztergomi meg nem tud eljutni sem Budapestre, sem Komáromba, ha autóba száll nincsenek útjaink, azoknak meg állapota felháborító. Ő szerintük ez így jó. Völner és párttársai ezzel a semmiből élnek évek óta!
Völnerről látom a képeket a libádi, felvidéki bálon. Jól érzi magát, elégedettnek tűnik magával, zajlik az Úri muri, az esztergomi meg nem tud eljutni sem Budapestre, sem Komáromba, ha autóba száll nincsenek útjaink, azoknak meg állapota felháborító. Ő szerintük ez így jó. Völner és párttársai ezzel a semmiből élnek évek óta!
„Hamarosan” város Esztergom, „hamarosan" ország
Magyarország. Az Esztergom-Komárom vonal fekvése kiváló, nem kerüli el a vasút
a településeket, egy jó menetrenddel és némi pályafelújítással csodákat lehetne
tenni. Álmom ez, és nem a valóság: Tátról, hogy tudok 16 óra után „12 km-t”
megtenni Esztergomig, 5 óra 26 perc alatt 3130 Ft-ért.
Lásd. Elvira:
16:32
|
16:32
|
32916
személy S104(Esztergom - Komárom)
|
|||
17:33
|
17:33
|
||||
18:22
|
18:22
|
4811
személy S10(Komárom - Budapest-Déli)
|
:Tatabánya - Budapest-Déli :naponta |
||
19:39
|
19:39
|
||||
20:35
|
30050
vonatpótló ( - Piliscsaba)
|
||||
21:20
|
|||||
21:30
|
21:30
|
2048
személy (Pilisvörösvár - Esztergom)
|
|||
21:58
|
21:58
|
Völner Úr! Ez nem csendes vegetálás, ez maga a halál!
Kovács Géza
2015. Január 22.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése