2014. április 8., kedd

Kerülöm a szemed

(Mennyből a pokolba vagy fordítva című, ősszel megjelenő könyvem utolsó bejegyzése.)

Annak ellenére, hogy sokat ittam, szembe vele, de szemét nem keresve bevallottam: Jól döntöttél, mikor elhagytál, engem nem lehet szeretni, mert nem vagyok jó. Nekem ez a sorsom.
Valami olyan érzés kerített hatalmába, amit megfogalmazni nem lehet, de folytattam tovább, nem mellébeszélve:
  Az előítéletek, a beskatulyázás, az igaztalan bántás elválasztott minket és jól gondoltad, más, tényleg más a szeretet nyelvünk. Nem néztem a szemébe, mert így is küzdök minden órában, tudtam, ha lett volna benne bármilyen viszont érzés, megkeresett volna és Ő néz a szemembe. Ha akarta volna…
 Akkor nincsenek kifogások, felépített magyarázatok, mert a mindent elsöprő érzések nem húznak elválasztó falakat.
Azért sem néztem a szemébe, mert tudtam, ezt a kapcsolatot csak én szerettem volna, Ő mást akart. Fájó és jó érzés, hogy megtalálta azt, akit keresett, ilyen az élet. Nem az bánt, hogy boldog, hanem-nem értem miért voltam kevés, mikor a szívem adtam?
Péntek éjjel, vagyis szombat reggel mikor hazafele tart az ember előre néz. Nem is érti, hogy a múlt miképpen találkozhatod a jelennel, mi ez a nagy zavarodottság az életében? A megmagyarázhatatlan minden-napodba mászik bele, péntek éjjel- szombat reggel.
Mennyből a pokolba vagy fordítva. Veszed a telefonodat, és utoljára szívből írsz:
Ne haragudjál rám. Szeretlek, de csak az számít, amit Te érzel, Te akarsz. A tévedésed meg valahogy elviselem.
Kerülöm a szemed…

Vége.

Ahogy a könyvemnek is.

Kovács Géza
2014. április 8.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése