2015. április 20., hétfő

Jellemtelenekről, alkalmatlanokról és tévedésben lévőkről


 Aki ismer, az tudja, hogy nem vagyok egyszerű ember, soha nem alkuszom meg. Következetesen, meg nem alkuvás módon képviselem a többségi társadalom véleményét, akaratát. Szólni merek, amikor mindenki hallgat, nevén nevezem a dolgokat. Ez mellett megvehetetlen vagyok, az elveim szilárd alapon nyugszanak.

Párt-politizáltam régen, tudom mi Magyarország rákfenéje. Ez alól Esztergom sem kivétel. A nagypolitika a pártok játszótere, de helyi szinten-lokálpatrióta lelkülettel- ezt feledni kellene. Körülbelül 12 éve mikor befejeztem a megosztó részharcot, a ma hatalmon lévők mesés ajánlatot tettek. Akkor még 5 választókerület volt Komárom-Esztergom megyében. 5 laptop, 5 korlátlan mobil, 5X100 ezer Ft/hó volt havonta a felajánlás. Ennyit ajánlottak, ha velük tartok és csak szervezni kellett volna. Ez úgy 2003-2004-ben komoly lépesméz, még visszatekintve is, biztos vagyok benne: 100-ból 99 ember elfogadja. Én nem! Akkor sem!

Április elején volt Esztergomban egy nemzetközi sakkverseny vagy 50 év után. Több mint féléves szervezésünk előzte meg, a Bazilika árnyékában címmel rendeztük. A közel félmilliós rendezvény elsősorban fiataljainknak adott versenyzési lehetőséget, akiknek nem kellett utazniuk más városokba. Sok sakkozót és családját hoztunk el Esztergomba, akik itt töltöttek több éjszakát, a városunkat élték. Ahogy bármelyik sport képviselője Esztergomban, kiemelt rendezvényünk 200 ezer Ft támogatást kapott, joggal. Nem milliókat, nem 500 ezret, nem 400 ezret, hanem 200ezer Ft-ot. A nagy segítség a Balassa Iskola részéről érkezett, akik terem felajánlással álltak mellénk. Esztergomi Sakk Club vesszőfutásáról nem szeretnék most írni, amit Meggyes Tamásnak és percembereinek köszönhettünk, ő nem tudta gyűlöletét félre rakni velem szemben és kollektíven büntette embereivel együtt azt a közösséget, amely régen is komoly eredményeket, munkát produkált. Sötét korszak volt, sötét dolgokkal. Akkoriban Bíróságra jártam, Budapestre, Szentendrére, Tatabányára, Győrbe, Veszprémbe, Zalaegerszegre, egyetlen ítélet született ellenem: egy jogtalan megrovás, de Navracsics megyéjében nem is kaphattam akkoriban mást egy parlamenti képviselővel szemben, aki mentelmi joga mögé bújt. Senki ne kérdezze, hogy ezek a „túrák”, nekem mennyibe kerültek. Annyit elárulok hétszámjegyű!

Aztán valami koncepciós dolgot is összekapartak, utolsó bosszúként, ebben az a Nemzetbiztonsági Bizottság is érintett, amelynek Esztergom egykori első embere tagja volt. Közösség elleni izgatás bűncselekmény lett ellenem a vád a Markó utcában és az ügyész vádbeszédében a veszprémi megrovást súlyosbító körülménynek értékelte. A levadászásom történt, elsősorban az EsztergOHM újság, Meggyes háza előtti demonstráció, a 25 milliárdos csekk miatt, de Esztergom hallgatott. Nem állt mellém. Nehéz időszakban csak egy nagyon szűk körre számíthattam, pedig én nem magamért küzdöttem, hanem Esztergomért, az Igazságért!

Ítéletek kaptam I. fokon, felfüggesztett börtönbüntetést! Egy írás miatt, amit nem is én írtam, a valóság bizonyítását hiába kértem. Közösségi elleni izgatásért 20 éve nem ítéltek el senkit, ezért tudtam, hogy koncepciós az egész eljárás. Beadványaink részsikert hoztak, II. fokon már csak szabálysértésben voltam érintve, amit komoly pénzbüntetéssel „díjaztak”. Az önkormányzati választás előtt elfogadtam ezt az ítéletet, hogy az erkölcsi bizonyítványom megmaradjon. Ennek ellenére mivel nem követtem el még szabálysértést sem és sok-sok százezer Ft-ban van ez az ügy is,  ebbe sem nyugszom bele!

Ebből a pár sorból láthatja mindenki, hogy az én életem kicsit küzdelmesebb, mint azoké, akik megalkuvással mernek most vádolni. Azért, mert egy közösség sportrendezvényére, a szülők és a sakkozók meghívó levelének (!), a világ legtermészetesebb módján, Esztergom első embere eleget tesz, miért vagyok áruló? Járok sakkversenyekre, más településen, hol fideszes, hol, szoci a polgi, és ő adja át a díjakat, tartja a megnyitót. Ott ez nem téma, nem lesz ebből mocskolódás. De Esztergom egy beteg város, ahol ezt árulásnak élik meg az elvakultak, akikben olyan gyűlölet él, mint Meggyesben! Semmiben sem különbek! Ez Tétényi Éva szellemiségétől távol áll. Attól a Tétényi Évától, akinek köszönhetjük a sakkiskola megalapítását, a könyvtár vagy közösségi klubok kialakítását. A múltban volt sakkversenyünkön Könözsy László, Meggyes Tamás, Tétényi Éva, most megtisztelt minket Romanek Etelka is. Akárki lesz, a jövőben ez a sor folytatódik, ha vállalja közösségünk jó cselekedetét.

Az egyik elmebeteg, aki már a kampányban elárulta Tétényi Évát, mert a Strigoniumba akart menni dolgozni, mert közel lakik hozzá, sok anyagot juttatott át ellenfeleinknek. (Lásd. pl. Kegyeleti Kft.) Komikus mikor tüntet, szervez a korrupció ellen, olyan hiteles, mint a 9 mondatban lévő 47 hibás szórólap. Senki nem szólt rájuk, hogy ne dörgölőzzetek, mert ti csak ártotok. Esztergomban a baloldalt is a függetleneknek kell képviselni, ahogy a jobbot is! Csak a se nem jobb, se nem bal nézet visz győzelemre! Április 15-én egy küldöttséggel Romanek Etelkánál jártunk, ahol megegyeztünk abban, hogy sportban és kultúrában, nincs helye a kirekesztésnek, egyik oldalról sem. Azért elmondtam, hogy személyem, MI Esztergomiak, máshogy látjuk a politikát (!), szemben állunk!

                                       
Alkalmatlan, tehetségtelen, jellemtelen embereknek lejárt az ideje, ráadásul kétszer nem követhetjük el ugyanazt a hibát. MI Esztergomiak nem is fogjuk, de nem is mi emberek hibáztunk. A mini Ducék, akik azt hitték Napóleonná nőttek fel. Közben egyszerűen senkik…

 Párdányi Miklós levelét láthatta mindenki. Azok tartottak sajtótájékoztatót a Belvárosi temetőben, akik eddig is tettek. Stámusz Andrea önkormányzati képviselőnek bizony ott volt a helye, mert a MI Esztergomiak mellett, ők tettek ez ügyben. Higgye el mindenki, ezt én tudom. A parlamenti interpelláció után, mindenkinek ezt el kell ismerni. Hozzáteszem, mindenki teheti a dolgát az országgyűlésben, de azt látom a korrupt fideszes EU pályázatok fölötti ellenőrzés, zsírosabb nagykoalíciós falat, mint az emberek képviselete.

MI Esztergomaik az elkövetkező demonstráción megteszünk mindent, hogy Nyíri Attila és más, akár fideszes képviselő, pártja nevét elhagyva ott legyen, ha akar!

Mert vannak azok az ügyek, ahol feledni kell a pártoskodást. Ezt talán így megértették a jellemtelenek, az alkalmatlanok és a tévedők is! Gondolkodjunk!

Így nem lesz a sírásóból-gárdista.                                                                          

 Jobbulást azoknak, akik ok nélkül bántottak. Ismerem őket A-Z-ig. „Kedvességüket” nem fogom viszonozni, csak a személyüket a helyükön kezelem.

  
Kovács Géza

2015. április 20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése