2018. május 18., péntek

Lefizetett idegen hajléktalanok Esztergomban a folyamatosan botrányt okozók!


                          ( Fénykép: InfoEsztergom.hu +cikk)

Nem értem és nem értem, de próbálom összerakni Esztergom belvárosában történteket, a rejtély megoldásához közelebb vagyok szerintem, mint bárki.  Esztergom Város Önkormányzata hozott egy rendeletet, amely nagy felháborodást váltott ki a lakosság körében, ebben szabályoznák a fedél-nélküliek belvárosban való életvitelszerű tartózkodását. A rendelettel a nem belvárosi városrészekre szabadítanák a hajléktalanokat, de ez most egy más kérdés, mert a jogosan felháborodott közhangulatot tovább akarják valakik mesterségesen manipulálni.
Szem és fültanúja voltam, amikor egy nem esztergomi szakadt, visszataszítóan koszos ember azzal hergelte az OTP előtt az esztergomi nyugdíjasokat, hogy takarodjanak az „ő padjairól” és különben is minden nyugdíjas dögöljön meg. Rászóltam az emberre, hogy inkább a munkában megfáradt nyugdíjasok üljenek ezeken a padokon, de annak is szerettem volna utánajárni, hogy ki ez a feltűnően provokatív viselkedésű személy?
Pár méterre az Óra-Ékszer előtt a valóban esztergomi hajléktalanoktól választ kaptam. Jól éreztem, hogy nem bolond a kötekedő. Megtudtam, hogy van 3-4-szerintük- fizetett (!) idegen, nemrég Esztergomba feltűnt otthon nélküli, köztük nő is. Állandóan ők csinálják a balhét és pénzük mindig van. Sok zsé van folyamatosan, így a napi balhé időpontja csak a kérdéses…

A kérdés most már csak az, hogy ki a bálanya? Hová vezetnek a szálak?
Esztergom, így nem SZERETLEK!

Kovács Géza
2018. Május 18.

2 megjegyzés:

  1. Erről mi a véleményük a köztereseknek (ha vannak egyáltalán),esetleg a rendőrségnek ,ha tudomásuk van róla ???

    VálaszTörlés
  2. nálunk is megszaporodtak a hajléktalanok... és megtudtam tőlük, h Budapestiek eredetileg de ott Tarlós betiltotta az ételosztásokat és kiszoritották őket karhatalommal az agglomerációba.. szóval Budapest termeli ki őket azután kilökik őket vidékre.

    VálaszTörlés