2016. november 3., csütörtök

Próbáltam

Próbáltam normális és rendes ember lenni, akire állítólag szüksége van a társadalomnak, a helyi közösségnek, országnak, világnak. Próbáltam hasznos dolgokat tenni, mindig az igazság és a jó mellett kiállni, azt felvállalni, ami jó az embereknek, ebből következően nekem is, az elesetteket, kiszolgáltatottakat, erőmhöz mérten segíteni.
Próbáltam jó lenni, egyet szeretni, hű lenni, szívet és lelket ölelni. Próbáltam magam adni, szívemet, lelkemet mindig az eszem elé helyezni, ezért is fáj minden perc ebből a vakvágányra került életünkből. Mert én élni szerettem volna, nem csak létezni álszent világunkban, ami nem az enyém. Próbáltam kibújni a skatulya alól, amit rám húzott a rendszer, próbáltam legyőzni a hazugságságot, felnyitni azoknak a szemét, akik látónak születtek.
Istenemre… próbáltam.
Elbuktam, de ez a vereség, nem az enyém.  Elsősorban a Tiétek, mert én nem adtam fel, csak
szeretnék végre: önző lenni. Azokkal foglalkozni, akiknek szüksége van rám.
Próbáltam ezt nagyon érthetően leírni.

Kovács Géza


2016. november 3.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése