2019. január 29., kedd

Szeretnék a rendszer része lenni...

Arra ébredtem reggel, hogy minden megváltozott. Mosolyogtam belül, szép volt az álmom, én is a rendszer része voltam. Erre vágytam mindig és országunk végre elfogadott. Bekapcsoltam a tv-t és örültem a közszolgálati szépen írt híreinek, szeretett kormányom ma is gondolt rám, ezt megerősítette a Hír és az Echo-TV is. Biztonságban éreztem magam, megvédtek, a rádió sem mondott mást, állnak a kerítések, és megint megállították a nekem rosszat akaró gonoszt. Élni jó, szép nekünk itthon, itt a legjobb Európában, annyira jól élünk ilyen nincs sehol a világon.  Kitöltöttem a napi csekkeket, természetesen a pártnak küldtem a legtöbbet, 5 Ft-osokat is gyűjtöttem Zsocának. Ellenségeink a libernyákok meg a komcsik, mind az, aki nem mi, hiába akarnak ártani nekünk, nem tudnak. Oly jó ide tartozni a NER-hez. Bayer Zsoltot élvezhetem meg a Bencsiket, olyan szépen-mívesen gyűlölködnek, tanítani való, reményeink szerint fogják is. Harcos operátorokra van szüksége országunknak. A Nemzeti Együttműködés Rendszerének a része lenni, az örök élet, mámoros, túlórás halhatatlanság. Jó lenne velük az 1988-89-ben kiválasztott fiúkkal megöregedni, kapni fogom én is az Erzsébet utalványt szavazáskor, ahogy felcsúti vezérünk, az egy kicsit fáj, hogy nekem mindig nehezebb volt, mert nekem nem jutott mecénás, ahogy szabadság sem, de most már jó, mert közéjük tartozom. Jobb orvosi ellátást kapok, ahogy a hentesnél kapott csirkefarhát is az enyém a legszebb, minden gyönyörű, a mentősorvos keres már 680 ezret...
...
A postás csengetett, felébredtem. Most tényleg. Ez nem álom, amit látok, hallok, olvasok. Az ablakon kinézve sem a szép köszön vissza, a térkövezés nekem csak csalást jelent. Hiába vagyok jó, esetleg tehetséges, nem vagyok a rendszer része, így nem vagyok elismerve, de még elfogadva sem. Akkor mi ez a NER? Nem férek bele, mert nem akar velem együttműködni, de mégis azt mondják, hogy a világ legjobb dolga és az enyém.
Ennek ellenére nem kapok független bíróságot, nem jut elégséges orvosi ellátás, gyűlölnek, mert gondolkodok, miközben tényszerűen nem állnak szóba velem. 
Holnap lesz Mahatma Gandhi halálának évfordulója, 71 éve ezen a napon hunyt el. Ő mondta: "Először megtűrnek téged, később nevetnek rajtad, később harcolnak ellened, majd győzöl. "
Nálam a sorrend változott, de Gandhi igazságát átélem. Harcoltak ellenem, nevettek, élni hagytak, de még utam végére nem értem.  Ütnek, vágnak és tűröm... velem csak az igazság meg a szeretet.
Minden sorstársamnak, akik úgy érzik, hogy hasonlóan kirekesztettek, bántottak, a következő Gandhi idézettel szeretnék erőt adni.
 "Bármikor, amikor a csüggedés lesz rajtam úrrá, csak arra gondolok, hogy a történelemben az igazság és a szeretet mindig győzedelmeskedett. Voltak ugyan zsarnokok és gyilkosok, és volt idő, amikor legyőzhetetlennek tűntek, de végül mindig elbuktak. Gondolj csak bele! Mindig."

Kovács Géza
2019. Január 29. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése