2014. november 24., hétfő

Minden hétvége menny vagy pokol


Két könyvön dolgozom párhuzamosan, hamarosan vége felé közeledek mindkettővel. Az egyik a „Minden hétvégén háború” a „100 Zöld-Fehér történet, Huligán Napló és Európából kitiltva” trilógia négyszögesítése, Sziva Balázs előszavával, a másik a „Mennyből a pokolba vagy fordítva”.
Tulajdonképpen az utóbb említett kész van, pár hónapja befejeztem, aztán mindig javítottam, hozzáírtam. Mivel túl szomorú és bölcselkedő lett, a Coelho- utánérzéseket kiírtottam soraimból, a világfájdalmát csak részben adom vissza, de azért érezhető, amit tiszta szívvel érző ember élvezni fog. Az átélteket kiparodizáltam, az önirónia nyers, tudatos, talán humoros. Férfias Terézanyusos lett írásom, valahol egy agglegény naplója. A szenvedély, néha őrült szenvedély, és szenvedés tapasztalással az életem, ami visszaköszön minden soromban. Kijelenthetem: nagy Ő, nem egy van! A „Vakvágány” folytatásának érzem mindennapi látleleteimet, azt gondoltam 2006-2007-ben, hogy ki kell írnom pokoljárásom. Mindig van lejjebb, utána meg feljebb, de mindig mindennek megvan az oka. Kicsit bosszú is írásgyűjteményem a női nemen, ne haragudjon senki, hiszen magamat aláztam porig, Ti meg név nélkül vagy más néven szerepeltek.  
A könyvben leírtak igazak vagy a fantáziám szüleménye, ennek eldöntését olvasóimra bízom, ha ismeretlen nevű hölgyismerőseim magukra ismernek, az csak a véletlen műve.


Kovács Géza
2014. november 24.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése