2014. október 10., péntek

Lementek aljasba



Két napja ellepték a városrészünket az idegen Fidesz aktivisták. A Kovácsi lakótelep és Csalamádé városrészben törvényesnek látszóan kampányoltak egy ideig, jött egy „finomabb” aláírásos szórólap, kb. 10 lépcsőházba, kb. 200 darab, majd az elsőre kísértetiesen hasonlító kivitelű, most már aláírás nélkül.
Nagyon átlátszó. Ahogy Laczó Imre ( ex-Kegyeleti Kft.), függetlenkénti indítása a  Kovácsi lakótelep-Csalamádé városrészben, szerintem, hogy minél több szavazatot próbáljon elvenni tőlem. Laczó ellen menesztése után komoly vádak voltak, rendőrségi feljelentéssel, hivatalos jegyzőkönyvekkel, de az állítólag visszaütött Merényi Tamásra, ő volt Laczó, Strigoniumos utódja.
Sok minden eltűnhetett, állítólag halottak koporsója is, de ezt majd a rendőrségi vizsgálat megállapítja, hogy ki ideje alatt történhetett, és tényleg úgy van, ahogy a sértett család állítja?
Az ügy pikantériája és semmi összefüggés nincsen, hogy dr. Szerencsés Gergő a  Esztergomi Kegyeleti Kft. felügyelő-bizottság tagja.
Így érthető, ha fórumom után másnap együtt kávézik Szerencsés és Laczó, mondjuk a Traffóban, lehet Laczó vitte a hírt annak, akivel állítása szerint rosszban van?
Ismeretlen tettes ellen tettem ma feljelentést, most nem a piros kabátos feketehajú irányította a munkát, mint az elmúlt 2 napban, most roma fiatalokat kértek meg a lejárató délelőtti alja munkára. Vannak tanúk, még az egyik nyomozó is valószínűleg látta az elkövetőket.
Az igazságot átlátom, egyelőre bizonyítani nem tudom, de várom a választópolgárok segítségét.
Addig is visszaszúrtam, remélem érthető és világos voltam.

 Tisztelt „egy választópolgár!

Megnyugtatnám, a „csak Fideszeseket” is méltóképpen tudom képviselni. Örülök, hogy ennyire rettegnek mandátumszerzési lehetőségemtől.
Már nem vagyok politikus, így válaszolok jogász ésszel megfogalmazott kérdéseire:

-A Magyar Közlönyben csak az jelent meg, hogy M.T. (Fidesz) törvénytelenült tiltott ki a városi piacról. Az egyes fontos tisztséget betöltõ személyek ellenõrzésekor az átvilágítóbírák fiatalkori éveim is ellenőrizték, tiszta a pedigrém. Ezt megerősíti a 2009. 10. 17-én végzett Polygraph (hazugság) vizsgálat és más is.
(Megjegyezném: Meggyes Tamás a Polygraphot nem vállalta, pedig nekem is voltak kérdéseim.)
-Nem tartottam kapcsolatot III/III-as ügynökökkel!
-A Fidesz tagja voltam 1989-1991-ig, a MIÉP-é 1994-2004-ig. Mindig is a kisemberek érdekeit próbáltam képviselni.
-Nem vettem részt a TV székház felgyújtásában!
-Hivatalos személy elleni törvénytelenséget nem követtem el!
-Igen. Ítéltek el. Megrovást kaptam Meggyes Tamás feljelentése nyomán. A vád: becsületsértés, rágalmazás volt.
-Mi a szélsőséges Ön szerint? Szerintem az, hogy 4, 8 millióan élnek Magyarországon létminimum alatt miközben a kormánypárti politikusok még esztergomi szinten is a leggazdagabbak! MIÉP elnökségi tag voltam.
-A Magyar Gárdával voltam közös rendezvényen, akkor még nem voltak betiltva.
-A huligán idézet tőlem származik, a megjelent 7 könyvem egyikéből ragadták ki egy szövegkörnyezetből.
-Ön nincs tisztában a huligán szó jelentésével. Angliában, Oroszországban a XIX. század végén jelent meg. A törvénytelenségek ellen lázadókat nevezték így a diktátorok. Nálunk az 1956-os forradalom és szabadságharc után skatulyázták így a munkás fiatalokat.
Vállalom a futballszurkolói társadalmat, Magyarországon nem ők a bűnözők.

Remélem, válaszaim meggyőzték, sokkal jobban alkalmasnak tartom magam Esztergom polgárainak képviseletére, mint akik szétlopták, tönkretették Esztergomot!

Kovács Géza
Független képviselőjelölt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése