2014. március 11., kedd

ESZTERGOMBAN miről beszélnék ( Idegenek térnyerése)



Elkövettem egy nagy hibát, nem szedtem össze magamnak függetlenként az ajánlásokat, és nem asszisztálok az országgyűlési választási cirkuszhoz. Pedig kellett volna.
Nem azért mert a reálisan (pénz, média nélkül) kapható 4-6 %-al bármit is elérhettem volna, de helyre rakhattam volna a pártokhoz tartozó, idegenszívű politikus gazembereket. Becsukom a szemem és álmodok, az jut eszembe, amit mondtam volna. Gátlástalanul a pofájukba, narancsvörös fejüket nézném, ahogy lilul.
 Kedves Választópolgár!


Amit adnak, el kell fogadni!

Legyen az utalvány, egy tál étel, pénz, gyümölcs, tészta, tüzelő, bármi.
A gazember tolvajok tudnak csak adni, ezért fogadjuk el, mert amit adnak ráadásul, az tőlünk van! Igen, ezek a mocskok, már ellopták tőlünk mindent, és ezzel akarnak most is lekenyerezni. Ígérgetnek, ezért mi is tegyük azt. A részünkről nem kerül semmibe, ígérjük meg, hogy rájuk szavazzunk, de ne tegyük! Ők, a pártoskodók átvernek minket! Az elmúlt 24 évben szétlopták Magyarországot, ami előtte történt az sem volt semmi, de összehasonlíthatatlan a nemzeti vagyon eltüntetésének a mértéke. Az idősebbek emlékezhetnek, hogy Kádár alatt jobb volt, de nehogy már azt az időt sírjuk vissza, hiszen 24 év alatt oda nem jutottunk el, ahol 35 éve volt az osztrák átlagember. Sőt! Nosztalgiázunk az 1989 előtti világgal, mert valamilyen szociális védőháló volt, a gulyáshoz jutott három üveg sör naponta, de ezért a szabadságunkat adtuk és függetlenségünket! Tudom, ma már egy sör is csak fizetésnap körül van, de ezért hibás az egész pártrendszer, a korrupt spontánprivatizációs MSZMP, MDF, MSZP, SZDSZ, Fidesz, stb. Mindenki!
Hogy adjunk esélyt a választási pártnak az LMP-nek, akiknek nincs is tagsága, vagy az antiszemitának látszó Jobbiknak, akik a mai napig nem mondták meg, kik állnak mögöttük-de a futballszurkolók és gárdisták már nem- és hány Zsegedi Szanád van a pártjukban? Számító színházban van részünk, ez a világ napraforgós.
Azon meg esztergomiként nagyon fel vagyok háborodva, hogy Budapestről, Nyergesújfaluról, stb., stb.,osszák az esztergomiaknak az észt. 


Nem is értem, hogy miképpen lehet idegenre voksolni!? Esztergominak-esztergomira kellene szavazni, összefogva, és így kellene nyernie a független lokálpatrióta akaratnak. Hogy fog képviselni minket egy nyergesújfalui egy budapesti vagy dorogi? Tudom, jobban, mint Meggyes, de ne a munkáját elszabotálóhoz hasonlítsunk bárkit is, mert megint beérjük akkor a nem annyira rosszal!
Nekünk végre nem a jó kellene?
 ...
Azért kell rám szavaznia, mert én senkitől nem függők. Én azt élem meg, amit a magyar átlag. A szemmagasságom az Önével egymagas, nem fentről nézek Önre, sőt én nézek fel Önre. Igazi érdekképviseletet vállalok, hiszen az Ön problémája az enyém is. Meggazdagodott kiskirályokra, vagy azoknak a csicskásaira nem szabad szavazni. Soha!
El kell számoltatni az elmúlt 24 év tolvajait, Esztergom tönkretevőit a vádlottak padjára kell ültetni. Vagyonosodási vizsgálatot kell elindítani, nem csak Esztergom volt első embere ellen, hanem a harácsoló siserahada ellen is!
Esztergomnak egy olyan úton kell elindulnia, amely a végső győzelmet hozhatja el. Ekkor lenne esélyünk, egy független Magyarország megteremtésére!
Értsük meg, pénz akkor marad Esztergomra, ha kiszorítjuk a hatalomból a tolvajokat!
Ébredek és a tavaszi álom véget ér mindnyájuknak április 6-án. Most nem tud magára szavazni senki, de ígérem ősszel lakhelyem körzetében, húzhat egy győztes X-et rám!
Mert, ha magára akar szavazni, akkor engem kell választania! Minden erőmmel képviselni fogom, meg nem alkudó módon, buldog módjára…
Én csak ezt ígérhetem:

Kovács Géza
2014. március 11.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése